22/4-08

Så, en vanlig lite längre tisdag.
Aiden har varit och Cissi har gått hem. Låter inte som mycket att se fram emot va? Det är det inte heller. Har fått väldigt mycket gjort under den här dagen och det här nya projektet går verkligen superbra för mig!
Känner mig bara ensam, trodde den här dagen skulle bli perfekt men efter att jag hade varit vaken i någon timme började jag bråka med mamma och sedan med jakob och så skällde jag ut cissi för allt! Moget av mig då!!...Hm, vi blev vänner och allt e lugnt mellan oss men jag känner mig så sjukt stressad, vill bara att min mattelektion ska vara slut och så jag sedan kan åka hem, äta och sedan åka till sånglektionen. ops, nu fick jag sms..2 sek bara..
...det var inget viktigt.
om 40 minuter är jag härifrån...har lust att gymma, tror jag ska göra de imorn efter skolan. Slutar ju 13 imorn så d e lugnt.. Jakob får helt enkelt stå ut med de. Jag skiter i vad Cissi ska göra..
Btw så gick individuella sången väldigt bra idag:) Jag och Rebecka satt och lyssnade på varann;) Nice, hon va grym idag:)

Jaja, nu har jag 30 minuters helt sjukt nödvändig mattelektion.
puss och kram! Jag skriver igen när jag har tråkigt som den här bloggen dessvärre har råkat ut för att bli.

Fick precis ett sms från Cissi: Hej! nu e jag med min mamma och min moster från gbg i gamla stan för att jag e hungrig!x) 

Tack för den! Skolkare!:p vare inte du som skulle sluta med onyttigheter? HAHAHA Hetsätare ju!
Illa!

Matten väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0